Beste dierenvriend   ,

Wat kunt u doneren , Bv gebruikte handdoeken , Dierenreismandtjes die u niet meer gebruikt ,halsbanden , aanlijn riemen,

en uiteraard   kunnen buurt  en straat verenigingen  ook actie`s  op te zetten  om geld voor brandstof verzekeringen en onderhoud van onze wagen  te ondersteunen ,en u kan ons rechtstreeks  steunen door zelfstandig  een gift of donatie te doen  door bedrag over te boeken op rekening nummer NL83INGB0008381848  T,N,V stichting dierenambulance en dierentaxi de waadhoeke   onder vermelding met uw gegevens en  of gift of donatie is ,

elke gift /donatie  is bij de belasting  opgeefbaar om af te trekken van de belasting  omdat wij geregistreerd  ANBI zijn

Namens ons team en de dieren  alvast bedankt voor uw steun .

Wilt u Doneren  voor de wagen onderhoudt  vermeld dan bij uw overboeking  wagenonderhoudt zodat we dat geld ook specifiek daar voor weg gaan zetten en op deze pagina ook  bij houden hoeveel er voor de wagen binnen is ,

!2 maart 2019;

Afgelopen  periode  gemaakte kosten  voor apk,

totaal kosten inclusief  keuren  bedroeg €350,00 is niet veel maar wel uit brandstof pot cq onderhoud pot  moeten halen waardoor  we iets minder ritten kunnen gaan doen,